torstai 1. joulukuuta 2016

Joulukalenterin 1.luukku


Ajattelin haastaa itseni todenteolla. Aion kirjoittaa/kuvata teille joka päivä jotain, jouluaattoon asti. Se voi sitten kertoa vaikka mistä.  Jännä nähä mitä tästä tulee. Varmana olette jotkut huomannut mun tyylin kirjoittaa harvakseltaan, niin tämä ei oo mikään pikku haaste. 

Ensimmäisen luukun takaa paljastuu mun eilisen päivän puuhailut. Pidin young living - pikkujoulut meillä.  Eli iltaan sisältyi mielettömän hyviä syömisiä, ystäviä ja ihanan hurmaavia tuoksuja! 





Kun aikanaan sairastuin mielenterveyshäiriöihin, tuli ensisijaisena hoitokeinona kokeiltua monia eri lääkevalmisteita, joista en omasta mielestäni tarpeeksi saanut apua ja ne sitten lopetinkin hoitohenkilökunnan suostumuksella.  
Siinä samalla sitten kiinnostus heräsi luonnonmukaisempiin hoitokeinoihin. Ensimmäisenä muistaakseni tuli akupunktio ja sitten vyöhyketerapia ja osteopatia. Näitäkin edellä mainittujakin edelleen välillä harrastaen olen ottanut mukaan myös mindfulness ryhmässä käynnit ja nämä young living - öljyt.  

Olen kokenut, että öljyt ja mindfulness +psykoterapia on  yhdessä tehnyt mun olon melko rauhalliseksi. Paniikkikohtaukset alkaa olemaan todella suurissa määrin voitettuja ja yleinen ahdistuneisuus tuntuu tänä päivänä lähes normaalilta. Tietenkin välillä joku päivä on pahempi kuin toinen, mutta jos miettii vuoden taaksepäin olotilaani, oli se silloin katastrofaalinen ja nyt olen melkein kuin kuka tahansa muukin. 




Noita öljyjä siis tuoksutellaan tai laitetaan vaikkapa kookosöljyn seassa iholle ja annetaan niiden tuoda sitten ainakin suunnatonta mielihyvän tunnetta huumaavan tuoksun avulla koko kehoon, jos ei muuta. Itse olen ainakin kokenut, että olen saanut tukea näistä öljyistä levolliseen yöuneen ja tyyneyden vastoinkäymisiin ja mikä ihaninta: kodissa tuoksuu puhtaus kun niitä siivouksessa käytän( veden seassa, eli hyvästi kaikki pesuaineiden kemikaalit:D) ! Ja tippa öljyä vaatteiden sekaan pesukoneeseen ni Ah! Mikä hurmaava raikas pyykki tulee koneesta ulos!  (tai siis pesuainelokeroon hajusteettoman pesuaineen kanssa). Voisin ylistää näitä öljyjä lisää ja lisää ja lisää.. Koska joku niissä on mikä ajaa mua puoleensa, enkä muuten ole ainoa tässä maailmassa! 

Eli oon tosi kiinnostunut nykyään kaikesta sellaisesta mikä on luonnonläheistä ja mahdollisimman kemikaalitonta.  Hoitomuodoissa, pesuaineissa, voiteissa ja ihan siis ruokavaliossakin pyrin puhtaisiin vaihtoehtoihin. 




raaka lakritsitoffee kokeilu! mielettömän hyvää!

Onkos kukaan muu "hurahtanut" samalailla? Heräsikö kiinnostus youngliving - tuotteisiin? Jos, ni mä voin kertoa mielellään lisääkin näistä tuotteista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)