maanantai 7. elokuuta 2017

Hei, me mentiin naimisiin.

  Päätettiin se muutama kuukausi sitten jo ja haluttiin tehdä se salassa, vain molempien vanhemmat olivat paikalla. 

Maistraatti, valokuvaus, syömään ja viikonlopuksi kylpylään. Juurikin oikein ihana hääviikonlippu näin raskaudenkin kannalta. 



Tässä mun kukkakimppu. Kävin sen suunnittelemassa Malmin Vihertalo-kukkakaupassa. Yksinkertainen ja kaunis. Tuota valkoista harsokukkaa tuli mun kampaukseenkin. 


Meidät vihittiin Helsingin maistraatissa. 4.8.2017. 


Tässä mä sainkin jo sormuksen. Se itse vihkiminen kestikin huimat pari minuuttia! Sieltä ei mitään edustavia kuvia tullut räpsittyä, mutta muutamia omaksi muistoksi. 

Maistraatista suuntasimme talvipuutarhalle kuvauksiin. Halusin, että kerrankin meistä otetaan kunnon kuvia muistoksi. Veikkaan, että kuvat tulee olemaan ihan mahtavia. Tässä alla pari kuvaa, jotka mun isä räpsäsi kuvauksien yhteydessä. Jos nämä jo näyttää näin kivoilta niin mitä ne kuvat on mitä tullaan vielä kuvaajalta samaan? En malta odottaa! 



Pyryn ilme on aivan huikea tuossa kuvassa! En vain voi olla ihastelematta tätä kuvaa! 


Ja tästä mä tykkään. Rakkautta täynnä kuva. Me kaksi, jo 10 vuotta yhteistä taivalta takana ja loppuelämä edessä. Se kaikki kiteytyy kuvaan. Oon sanaton ja suunnattoman onnellinen. 

Kuvauksen jälkeen lähdettiin syömään Herttoniemen Wanhaan Myllyyn. Meille oli varattu sieltä kabinetti ja meistä huolehdittiin todella hyvin. Kaikki ruoat oli ihan mielettömän hyviä. Suosittelen kokeilemaan, jos et ole siellä käynyt. 



Kahvitteluun he valmistelivat meille vadelmakakun. Mielettömän hyvää oli. Kruunasi koko ruokailun. 

Sieltä sitten mahat pullollaan lähetettiin Pyry mummin ja vaarin matkaan kahdeksi yöksi ja me vastanaineet suuntasimme Kirkkonummelle Långvik kylpylään rentoutumaan. 





Viikonloppu oli täydellinen. Saimme tosissaan rentoutua siellä. Juurikin sopivan rauhallinen hääviikonloppu meille kummallekin. Olimme sen ansainneet. 

Olen niin onnellinen just nyt. Nyt olemme virallisestikin yhtä suurta perhettä. Tästä on hyvä taivaltaa yhteistä matkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)