torstai 14. toukokuuta 2015

Uutta vanhan sijasta ja äitienpäivää

¨
Kävin tällä viikolla päivittämässä jalkapöydän tatuointia. Taannoin tatuoin jalkapöytääni kekkovauvan, joka tuli siihen huumorimielellä korvaamaan vauvakuumettani. Se näytti tältä: 



No eikö ollutkin melko söpö? :D Hauska, mutta ei mitenkään hieno. Oma historiansa silläkin.

Noh, kävin päivittämässä sen uuteen:


 

Eli siihen tuli sellaisia juttuja mistä olen aina tykännyt; sulkaa, sydäntä, korua, peace-merkki ja sydän. Sydäntä nyt näihin kuviin ei näkyviin tullutkaan. 

Kumpi teidän mielestä on parempi?  Itse ehdottomasti tykkään tästä joka nyt tulee olemaan mulla aina. Niin mun näköinen. Ei paremmin kuvilla voisi kertoa omaa tyyliäni ja luonnettani. :)   Rakastan.



Seuraavana pientä tyylinäytettä ihanasta Pyrystä! Hän rakastaa aurinkolasejaan tätä nykyä! Niitä ei helpolla päästä saakkaan pois! 







Seuraavana muutama kuva menneestä äitienpäivästä. Aamu alkoi halailulla ja pusuilla.



Äitienpäivää ennen, torstaina, oli päiväkodilla äitienpäivä aamiainen. Sieltä sainkin sitten mukaani Pyryn tekemän lahjan. Jonka avasinkin sitten äitienpäivä aamuna, Sisältä paljastui keksejä. Ne maistuikin erittäin hyvältä kahvin kanssa! Erityisen hyvältä, olivathan ne oman pojan pikku kätösin muotoiltu :).




I:ltä sain perinteiseen tuttuun tapaan mysaaga -koruuni täydennystä. Nyt sitä tuli koristamaan oman nimeni ensimmäinen kirjain. Sen lisäksi aamiainen tarjoiltiin ja kukkia oli koristamassa pöytää.
Loppupäivä vietettiinkin sitten anoppilassa, herkkuruokia syöden.



Semmosta pientä kuulumista. 

Mä oon aika harvakseltani tänne nykyään kirjoitellut, Mut nyt saattaa tulla muutos, sillä tajusin että mähän voin mun läppärillä tätä kirjoittaa! Ilman että joudun erikseen kuvia siirtelemään mistään mihinkään! Sillä google+ kuvapalvelu nyt mulle vasta valkeni! jee! Oonpas ollu melkosen uuno!

Tällä hetkellä odotan innolla illan tsekki-suomi taistelua! Muut ajat lueskelen lääkehoitoa, ensiviikolla koe!

Palataan taas pian! jos vaikka nyt ryhdistäytyisin tuohon kuvaamiseenkin enempi! Tää oli vähän niinkuin tämmöinen kokeiluversio -kirjoitus kun tajusin tuon google+:n pointin! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)