maanantai 31. maaliskuuta 2014

toipumista ja sairastelua

Mullepas iski se kova niskahartiajumitus kera mojovan päänsäryn kotiuduttua sairaalasta. Menin sitten käymään ambulanssin kyydillä sairaalassa, kun ei pystyssä olisi voinut istua autossa. Todettiin mulla kuitenki se spinaalipäänsärky, mitä joku lukijoista epäilikin. 
Meinasi laitattaa heti  sen veripaikan tuonne selkään, jonkun kalvon väliin. Onnekseni kokeilivat kuitenkin kofeiinin tiputusta suoraan suoneen + hitosti kaikkia eri lääkkeitä muutenki. Koko päivä siellä menikin, mutta säryt alkoi sitten iltamyöhään hälvenee, pääsin kotiin. Huh. Seuraavana päivänä heräsin kivuista selvinneenä. Muuten olisi pitänyt mennä seuraavana päivänä se veripaikka laittaa. Selvisin siitä. HUH.

Nyt arki palasi tähänki taloon. I suuntasi töihin. Hoitaja saapui ja vei Pyryn puistoon. Siellä puistossa järjestettiin tosiaan tänään se valokuvaus mistä jossain vaiheessa kertoilinki. Pyry niihin hoitajan kanssa meni ja hienosti oli kuulemma kuvaus mennyt! Pelkäsin että Pyryllä iskee "tuntemattomienpenkkienfobia" , eikä suostu kuvauksiin, mutta turha pelko oli.  :)
Tässä odotellaan kuvien saapumista nettiin, niin saadaan sieltä niitä tilailla.

nallekuvaus sen kuvauksen siis järjesti. 

mulla käy nyt siis kotona apuri aina aamusin. Vie Pyryn puistoon, mitä mä en jalkani takia pysty.

Pyrylle ja Iivarille kehittyi viime viikolla flunssaa ja kurkkukipua. 
Mulla sitten myös ne alkoi eilen kehittymään ja nyt onkin sitten ääni pois, kurkku kipeänä ja flunssa.
Heti ku tuossa jalassa ei olisi ollut tarpeeksi vaivaa elämään. No mutta, näillä mennään! Aikaahan mulla sairastaa on ku kotona joudun möhmöttää :D 

Loppuun vielä kuvakollaasi Pyryn vedenjuonneista tähän:) 








 Oisin laittanu videolinkin kyseisestä tapahtumasta, mutta olin kuvannut kännykällä väärin päin. :(
Ja minä hölmö en osaa sitä oikein päin missään kääntää.

HUG.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)