sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

pääsiäistä!




Tässä tämä pääsiäinen on mennyt kotona. Meillä on onneksemme ollut ihanat tyypit kylässä; pikkuveli ja hänen kihlattunsa.
Aika meni taas liian nopeasti. Olisin voinnut heidät majoittaa pitemmäksikin aikaa. Työt vain kun kutsuivat työssäkäyviä.  Ootte ihania! <3


Aurinko on meitä kovasti hellinnyt. Varjolukemissa päästy jo lähemmäksi 20 astetta.
Kyllä sitä vain ihminen herää talviuniltaan, viimeistään näihin ulkoiluilmoihin.

Ollaan tyhjenettetty partsi romusta ja tehty siitä kesäksi leikkitila Pyrylle. Pieni mies nauttii kovasti muutaman neliön lisätiloista!
Tässä kuvassa parveke on erittäin tyhjänä. Siellä on tuoleja ja leluja paljon.


Parvekkeelta löytyi esimerkiksi tämä ihanuus. Jonka olen joskus löytänyt jostain roskalavalta. Nooh, nyt se sai uuden ilmeen.


ei ihan valoitus kerro parasta tuolista, mutta ihanan vanhanaikaisen näköinen siitä tuli :)

Tuon penkin lisäksi entisöin muutaman muunkin jakkaran.



Nyt istun takapihalla, nauttien auringosta. Omassa laadukkaassa seurassa :D.
I ja Pyry lähtivät mummilaan syömään, mä halusin jäädä kotiin, kerrankin yksin!

Huomenna alkaa mun neljäs viikko dieetillä. Mennyt aivan loistavasti! Muut ovat herkutelleet viinillä, karkilla, sipseillä, mutakakuilla jne. Minä oon tiukasti pysynyt ruokavaliossani ja oon ehkä jopa vähän yllättynyt tästä mun päättäväisyydestä. Aina sitä oppii itsestäkin uusia puolia :).
Mulla on niin hienot tukijoukot ympärillä että, miksen onnistuis?! HYVÄ MINÄ.

Pyryllä senkuin räkäisyys jatkuu...Joskos se kohta helpottais?!
Mutta jotain positiivista, hän harjoittelee kävelyä ilman tukia joka päivä. Kokoaika kehittyy. Kohta hän kävelee!Ihan kohta!

Reilu 2viikkoa ja saan alkaa astumaan normaalisti jalalla. Sitä odotelllessa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)