perjantai 2. joulukuuta 2016

Joulukalenteri luukku 2.

Mitähän mä menin lupaamaan. Tuntuu ettei aika riitä tähän hommaan. Mut lupaus mikä lupaus. :D

Tän luukun takaa löytyy muutama kuva.
Ensimmäisenä esittelen mun uuden kaverin.



Siis luksusta tosissaan! Tämmöisen sämpyläpullafriikin unelma. En oo niitä voinu hetkeen tehdä, koska ranteet ei todellakaan kestä sitä vaivaamista. Kiitos "appivanhemmille", aikainen joululahja heiltä siis saatu.  Saapas nähdä mitä ekana taion ;). 

Seuraavaksi esittelen mun sisäisen taiteilijan luomuksia. Nimittäin räpsin ystävää odotellessa uskomattoman mainioita kuvia mun ympäriltä.



 





Sitten pääsinkin ystävän kyytiin ja shoppailemaan. Jonka jälkeen jungle Juicen kautta hierontaan. 



Ja hieronnan kautta Pyryä hakee. Paras kohta päivässä kun saa tuon auringon viereen! 


Ja noista mun taiteilijaluomuksista saatte itse päätellä, että tuliko kuvia ottaessa räkätettyä sitä kun mulla ei ole minkäänlaista taitelijasilmää tuohon hommaan. :D 
Tätä mä tarkoitin. Jo toinen päivä joulukalenterista osottaa sen, että musta ei kyllä kokopäiväistä bloggaajaa tulisi. 
Silti mä vedän tän kunnialla läpi. 
Mitähän mahtaa löytyä huomisesta luukusta? Mielenkiinnolla jääkää vain odottamaan ;) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)