sunnuntai 18. joulukuuta 2016

Joulukuu luukku 18



Kuusi yötä jouluun on... 
Olo on jo aika jouluisa ja odottava. Mä niin tykkään joulun tunnelmasta. Ei kiirettä mihinkään ja saa syödä mahan pullolleen jouluruokaa ja herkkuja. Meillä on tämä joulu vielä täysin erilainen kuin ikinä ennen. 




Sen erilaisuuden tekee se, että mun äiti ja isä tulee jouluksi meille! Meidän pieneen matalaan majaan. Se tekee mulle nyt mahdottoman onnellisen olon. 


Ei me joulua tässä meillä vain olla, vaan mennään I:n vanhemmille myös.  Pyry saa siis viettää joulun hänen jokaisen isovanhemman kanssa! Se on mun mielestä ihan mieletöntä. 


Mä luulen. Tai no, me tiedetään I:n kanssa, että meidän joulusta tulee ihana. Tärkeät ja rakkaat tyypit siinä vieressä. Pyryn ihan suosikkityyppejä jokainen isovanhempi. 


Onneks mulla on arkiviikko kiirettä täynnä. Töitä siis. En kerkeä liikaa vaan odottamaan. Oon nimittäin ihan mielettömän malttamaton. 

Kaunista neljättä adventtia jokaiselle <3  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)