torstai 4. joulukuuta 2014

Joulukalenteri, Luukku 4

Ajattelin muistaa jotain lukijaa pienellä joululahjalla. Rahaa ei ole mihinkään suureen, mutta pieni lahja varmasti virkistää jokaista.
Säännöt!

-liity blogini lukijaksi näillä virallisilla blogin sivuilla tai vaihtoehtoisesti tykkää Facebookissa "downimaista pyrytystä" - sivuista.  Jätä sen jälkeen blogiin kommentti missä kerrot toimivan sähköpostisi. 

Arvonnan suoritan yhteistuumin Pyryn kanssa itsenäisyyspäivänä, eli tulevana lauantaina!

Arpaonnea!

7 kommenttia:

  1. Lukija jo olen ja tykännytkin teidän fb sivuista. :) Mukana siis arvonnassa. s-posti: lumikukka_90@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Olen lukijana ja facebookissakin tykkääjänä :) Eli mukana arvonnassa :)
    os. milla.torittu@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen lukijana ja voisinpa käydä fb sivustakin tykkään :)
    Jonnu119@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Fb sivuilla olen tykkääjänä, kun tänne en virallisesti lukijaksi osaa liittyä:D
    jon_si@suomi24.fi

    VastaaPoista
  5. Olen ainakin tykännyt FB:ssä, siellä tulee linkit kivasti luettua. Yhteys on aiti.quu@gmail.com.

    VastaaPoista
  6. Tulipa liityttyä virallisesti lukijaksi vaikka seuraillut olen jo jonkin aikaa 😊

    VastaaPoista

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)