keskiviikko 17. elokuuta 2016

9 vuotta sitten

Mitäs 9 vuotta sitten tapahtuikaan?

Silloin oli ilta kun minä ja I tavattiin. Meidän tapaaminen onkin aika hauska: 

Oltiin ystävän kanssa viettämässä maanantai-iltaa
Helsingin keskustassa, sikapäiviä vietettiin Redrum-nimisessä
baarissa. Siitä sitten illan pimetessä vaihdettiin baarista
toiseen. Helsinki-Club baarin edessä sitten kohdattiin I ja 
hänen ystävä.  Huviksemme sitten mun ystävän kanssa
tuumailtiin, että kumpi meistä iskee kumman miehen. Mun 
valinta oli silloin tietty heti I. Mentiin sitten "poikien"
luo jo tokaisin siinä samantien I:lle, että; sä et tuu ikinä 
pääsee musta eroon. I vastasi siihen, että: katotaanko, 
oon just eronnu pitkästä suhteesta, että nii.
(niin olin minäkin eronnu melkeen 6 vuoden ensirakkaus suhteesta)
Tyhmempi ois juossu karkuun ;).

No siinä me sitten yö riehuttiin. Pelattiin mm. footbackilla
ja lähdettiin I:n luokse.

Sillä tiellä olen edelleen. Tässä näin. Samojen seinien 
sisällä. Eikä tuo I oo vieläkään päässy musta eroon.
Ehkä se tais ihastua muhun silloin aika täysillä?


Tosiaan, 9 vuotta tässä ollaan nytten oltu. Paljon paljon kokeneena.

Arvostan I:tä ihan hirveästi. Mä oon ollut ajoittain aika
raskas avovaimo. Psyyke kun on mennyt välillä 
lujasti alaspäin, univaikeudet oli 4 vuotta lähestulkoon 
katastrofaalisia ja muutenkaan en oikein itseä ole
tunnistanut omaksi ittekseni. Välillä miettinyt jopa 
lähtemistä suhteesta, että jos asiat sillä selkiytyis. 
Silti tuo mies on
tuossa pysynyt ja kannatellut mua. 
Välillä olenkin kysynyt, että miten hän jaksaa,
helpoin kun en ole ollut todellakaan.

Mutta kuulemma rakkaus sen tekee.
Ja se rakkaus on sen tehnytkin, että
minäkin oon tässä, enkä ole tehnyt niitä
radikaaleimpia ratkaisuja. 

Pitää käydä välillä pohjalla, että nousee taas ylös.
Toivon kovasti, että tämä tulee kestämään ikuisesti. Sillä
niin paljon on koettu ja varmasti tullaan kokemaan, että typeryyttähän 
se ois parasta edes ruveta vaihtamaan. <3 Niin ja koska
rakastetaan. 


Me sitten käytiin tätä juhlistamassa viikonloppuna Haikon kartanon kylpylässä. Pyry
oli siis yhden yön mummin ja vaarin turvissa.
Tässäpä muutama kuva siltä reissulta.
Oli aivan ihanaa, teki niin hyvää ja tietty seura oli parasta mahdollista!














































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttisi. Se lämmittää mieltäni :)